torsdag 1 november 2012

WE R MEMORY KEEPERS

Jag har länge tyckt om We R Memory Keepers produkter. Det började nog med Crop-a-dilen - öljettsättaren som går igenom väldigt många material...
Sen kom corner chompern (hörnrundaren), som också den jobbar finfint med flera olika material - allt från tjockt till tunt!
Och det som verkligen revolutionerade min värld, var ju Cinchen... En härlig stansmaskin som stansar runda hål (istället för rektangulära) och binder ihop ditt minialbum :-).

Nu finns det ännu mer att lägga på gilla-listan:

WeR PaperPacks:
Scrapkit med papper, dekorationer, cardstock och väska att förvara allt i. Speciellt halloweenserien lockade mig... (den som vi ser precis i slutet).


Sew circles tool
Ett "syverktyg" som du kan både rita och göra hål för sömnad med :-).

Page inserts
Plastfickor med olika stora fickor att stoppa dekorativa papper och foton i. Superduperbra för snabbscrapparen!

Mini 8 punch
De här underbara hörnstansarna som gör runda fina former är något jag gillar. Den här gör finfina 6*6-tumspapper.
Lucky 8, däremot, gör finfina 12*12-sidor :-). Lucky 8 har också tre möljliga mönster du kan skapa på dina sidor! Det ni!

Power punch
En stark hålstans som gör det lätt att få hål i t ex metall, plast, chipboard m m... Tydligen finns det flera olika stansar för de olika hålstorlekarna...

Bra scrapverktyg rockar min värld!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).