onsdag 14 november 2012

FRÄCKA STÄMPLAR FRÅN MAKE IT CRAFTY

Jag såg ett fräckt kort på fejsan - med en ännu fräckare tomte... Jag frågade om det var en färdig bild eller en stämpel, och fick då reda på att det var en digital stämpel från MAKE IT CRAFTY... En sån som du kan spara på din dator, ändra storlek på och sedan skriva ut ... och färglägga själV :-)...

Jag kan bara inte låta bli att sprida min glädje över dessa fräcka tomtar... Kolla in dem själv! Det är framförallt den skrattande tomten som gör mig glad :-).
(vid närmare granskning, ser jag att några av dem även finns som gummistämplar :-)...)




O kolla in den här härliga steampunk-presenten... Man kan ju dö för mindre :-).

Företaget heter MAKE IT CRAFTY och har mängder av fina och välritade motiv att välja bland :-).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).