söndag 18 november 2012

SÄG DET SOM BESTÅR...

Imorse fick jag återigen en idé när jag röjde ur mina röda hurtslådor... Den djupa hyllan var i vägen för att komma åt de översta lådorna, vilket fick mig att leta upp smalare hyllplan. Därtill ville jag sätta upp ett hyllplan till - och lägga de tjocka stansmallarna i små röda lådor från Ikea (som jag sedan tidigare har i tusental här hemma). Hyllplanen fanns tydligen på vinden, så det var ju bara till att ta sig dit.

Så här ser det ut numera... Det känns bra skönt att ha alla stansmallarna samlade på två hyllplan :-). Alla tunna/halvtjocka stansmallar (Spellbinders, Marianne Design, Nellie Snellen, Cheery Lynn, Magnolias Doohickeys o s v) finns i antingen cd-väskor eller s k diverselådor.

 
Sizzix-stansarna får gott om plats i lådorna...
 
 
Och i diverselådan ser det ut så här... De som jag tycker mest om, brukar jag plocka med mig till träffar genom att stoppa dem i dragkedjefickor.
Där bak ser du också plastskivor från Fiskars, som du faktiskt också kan torrembossa med i en stansmaskin som tar tjocka stansmallar :-).
 
 
 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).