söndag 31 mars 2013

BLOGGBYTE

Jag kommer att byta blogg, för att underlätta bloggande, youtube-ande och e-postskrivande via hotmail. (Jag har på något olyckligt sätt krånglat till det med en gmail-adress mitt i alltihop, vilket medfört att jag måste logga ut och in på flera ställen innan jag kan göra det ena eller det andra...)

Jag hoppas att ni som troget följt mig så här långt också följer med på min resa i min nya blogg :-).

Den nya bloggen kommer att ta fasta på mitt nicknamn, thenorsugirl, varför bloggen heter thenorsugirl crafts (thenorsugirlcrafts.blogspot.com).
Tänk också på att du fortfarande kan besöka min första blogg, Saris pysselblogg (sarispysselblogg.bloggagratis.se)

Den här bloggen kommer att finnas kvar, så att du kan gå tillbaka titta på allt det gamla.

Jag hoppas att du kommer trivas i den nya bloggen, minst lika bra som i denna :-).

Välkommen dit, vettja :-).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).