fredag 16 november 2012

ANNORLUNDA INREDNINGSTIPS

Jag tycker att det är jättekul att komma på nya idéer med gamla saker. Eller rättare sagt, jag tycker om när andra kommit på idéerna, som jag sedan kan låta mig inspireras av...
Kolla in här...

Böcker som blomkrukor.
Blommor och lampor utav boksidor...

Här har du en bild med "riktiga" teljus (värmeljus). Helt underbart att göra en lampa av tekopp med fat :-). Och här har du kugghjuls-teljushållare.

Och kolla in den där ugglan (Chillingsworth owl).


1 kommentarer:

Susanne sa...

Hej Sari
Tack ännu en gång för att du förgyller min dag :) Ugglan är ju skrattretande cool. Kugghjulsljusen skulle jag ej tacka nej till och idén att odla i böcker är också så fräck. Tack för inspirationen och ha en fin helg!!! Kramizar Susanne

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).