torsdag 1 november 2012

DRAGSPELSALBUMS-STANSMALL FRÅN SIZZIX

Äntligen fick jag tag i min stansmall från Sizzix som jag kan skapa minialbum med :-). (Karen Burniston är ett litet geni när det kommer till att designa fräcka stansmallar som hjälper mig med mitt pyssel :-).) Och tänk att jag fick tag i den (accordion flip album) på min sista dag hos Scrap & Hobby :-).
Jag har ju längtat efter den här produkten sedan i somras, när jag såg att det skulle vara en av nyheterna på CHA-mässan.


Eftersom jag inte har den andra stansmallen för att göra "perfekta" överlappningar med mönsterpapper, provade jag att använda mig av Spellbinders labels 1, och det funkade fint. Jag valde att använda en lite mindre storlek, då jag ville att den svarta ramen skulle vara tydligare. Detta funkar finfint till  min protyp. Sen är det ju bara till att tuta och köra när det gäller att "go wild and crazy" med dekorationerna...
Ni såg väl den fina jultema-varianten, precis i slutet av filmen :-)?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig stans det ska bli verkligen roligt att se vad du kommer att skapa med denna. :-)

Anonym sa...

Kanske skulle skrivit att det var Malin Svensson som kemmenterade........

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).