onsdag 14 november 2012

NYTT INSPIRATÖRSUPPDRAG OCH LJUSFEST

Jag är jätteglad över att meddela att jag fått ett nytt inspiratörsuppdrag hos Scrapbruket. Jag ser fram emot att utvecklas i okänd riktning med ett härligt inspiratörsgäng som sällskap :-).

Jag var i Håverud förra helgen för att hälsa på Annelie och Robert. Annelie och jag pysslade så mycket vi bara orkade och grabbarna tittade på film. Jag passade på att starta min julkortstillverkning där och då :-).
På lördagkvällen var det ljusfest i Upperud. Där auktionerades det ut eldkorgar av olika de slag, och nu när jag sitter här med min halsduk om axlarna, kan jag fortfarande känna röklukten :-). (tydligen finns Sveriges enda smedskola i håverudstrakten :-))

Eldkorgarnas utseende och pris varierade... Här är några sköna exempel (bildenra är tagna med min samsung galaxy III - utan några speciella inställningar):















 
På söndagen visade Annelie mig en ny fräck E L E K T R I S K stansmaskin maskin, eBosser från Craftwell, som jag fick låna hem. Men mer om det på fredag... 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).