söndag 13 februari 2011

Nu blir det promenad...

Japp. Du läste rätt.
Jag har fått i mig lite frukost (en multi grain-smörgås med kokt ägg och ost), bloggat som en besatt, klätt på mig både underkalsong och lite tunnare byxkor, så nu är jag redo för en långpromenad.
Jag tar med mig ryggsäcken, så kan sambon och jag handla lite mat på vägen hem :-).
Snacka om att förena nytta med nöje!

Och givetvis skall ugglan från Ingrid med på turen :-). (Jag har faktiskt funderat på om man skulle kunna gjuta av den med utee eller göra en stämpel av den - så fin tycker jag att den är)

Psst!
Därtill går jag i tankarna om att bli medlem hos Life igen. Det kostar 349 kr per månad i ett år. Då får jag ju, som jag sagt tidigare, tillgång till träning på alla anläggningar här i göteborgsområdet, förutom tillgång till både gym, gruppträning, vattenmassage, solarium med mera. Det kan ju vara riktigt skoj att bekanta sig med nya områden och träningsformer.

Tjohooo!

Nu leker livet igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).