måndag 17 januari 2011

Nyheter från Spellbinders

Ännu fler stansmallar att se fram emot i vår. Man kan ju räkna med att få se dessa i butikerna fr o m mitten av februari och framåt (hoppas jag i alla fall).

Parisian motifs - snacka om fin rund en...



Parisian accents



Nested pennants - tänk dessa till vimplar... :-)



Nested lacey pennants - ännu finare vimplar :-)



Elegant posts



Labels four - small - så att det går att lägga dem tätt inpå varandra... :-) - Labels four är absolut en av mina favoriter... Jag önskar bara att labels fourteen också gjordes i lite större - för de om några är FIIIIIINA!



Lattice rectangles



Labels eighteen - inte alls dum... :-)



Ribbon banners - jag kan se flera användningsområden för dessa... Nu börjar d bli dyrt...



Creative book pages - ååååh, dessa känns ju bara som ett måste!!!!



Carnation creations



Rose creations



Creative page tabs - tabs, tabs, tabs... flikar - kan man väl aldrig få nog utav????




Nu får vi se hur länge det tar i praktiken innan vi får lägga händerna på dessa skönheter!!!!

1 kommentarer:

Lotusblommans vardag sa...

Åh, jag vill köpa Nested Pennants och Creative book pages. Kan man förhandsboka eller är det först på låset som gäller när de släpps? :)

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).