torsdag 5 juli 2012

EN GALEN LAYOUT

Den här layouten gjorde jag enligt receptet till en av Orustscrappens utmaningar...


Jag har bland annat använt mig av följande ingredienser:
  • metall
  • plast
  • blommor
  • mönstrat papper
  • cardstock
  • bling
  • text

Jag har även fått användning för ett ganska häftigt "tyg", som jag hittade hos Panduro... Det är något nät-fiber-aktigt... Vackert, var ordet... :-).

Sen fick jag en superfin blå blomma från Annelie, som jag tycker fulländar hela layouten :-).
Pärlbandet tycker jag jag är en rolig detalj... Även om den tenderar att ta över... :-).


Några fina bruna smårosor skymtar fram under den blå stora blomman...
En bit prickig washi tape (smash-bokens variant) på tre ställen gör att ögonen dras till fotot...
Och tänka sig att jag vågade mig på att klippa sönder ett måttband... Helgerån kan tyckas :-).



Som ju i sig är rätt fräckt... Det är min väninna Anna som poserar... :-).


Här ser du också sidan från en bok som jag för förstå gången vågat mig på att använda... Visst blev det fint tillsammans med kraft-cardstocken :-)!


Pärlband är kul... Hos Scrap & Hobby hittar du lite mindre dito i creme, vitt och svart... Köp medan de finns kvar :-).



Den här fina klockdekorationen gör sig på vilket alster som helst, tror jag :-).
It's time to smile :-).
Under wellpappbiten ser du också en bit matthalkskydd, som jag tycker bidrar till texturen på ett trevligt sätt... Det funkar fint även till falsk metalltekniken :-).

6 kommentarer:

Valentina sa...

Funny picture,glamorous LO :)

Majsan sa...

ÅÅH det var verkligen en galet härlig LO, superläckert, gillar massor :)

KRAM MAJSAN

Lady Gaggig sa...

Den är ju bara så underbar!!!
Och en annan fick ju se den IRL också... *ler*

Kram, Jenny (Moj)

Myran sa...

Den här gillade jag!

Anonym sa...

Fräckt! Massa fina detaljer. Måste försöka tänka på det här med tre hörn för att rama in...

Kram

lenislenis sa...

Jätteläckert!
Så galen är inte layouten tycker jag, men minen på fotot kan ju få en att tänka åt det hållet ;)
Måttband är överskattat - allt spännande material är till för att scrappas me! Yay!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).