onsdag 11 maj 2011

Madison Avenue från Whimsy Stamps

När vi fick hem stämplarna från Whimsy Stamps till Scrap & Hobby, kunde jag bara inte motstå dem... Tjejerna är ju supertuffa!!!

Här är Madison Avenue i shoppingtagen... Och jösses så hon har rest runt... Paris, Rom, USA. Pisa och Peru... Ja, runt hela världen, verkar det som :-).



Jag har lekt med flera olika stämplar, bara för att skapa en intressant ram runt motivet. Jag har också försökt att hålla mig inom samma färgtema som jag hade färglagt Madison i. Jag stämplar med både distressdynor och Archival ink-dynor. Och om jag vill att något skall framträda lite extra, så tar jag gärna en Archival ink-dyna, helt enkelt för att de är mer heltäckande :-).



Det är så himla kul att få användning för alla resestämplar jag köpt genom åren :-).



6 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt Sari!

Louise sa...

Så läckert du har gjort det.Kenny K stämplarna är så häftiga.
Ha en bra dag.
Kram Louise

Sandra sa...

Riktigt häftigt!!
Så roligt att se så många olika fräcka stämplar!!
Snyggt, snyggt, snyggt!

Ha en toppendag!

Marita Johansson sa...

Fasiken vad läckert det blev

Sara-SaGam sa...

Kul idé att bygga ram runt motivet som du gjort!

Anonym sa...

Hej, vad kul att du tittade in hos mig och kul att hitta din privata blogg!

Jag gillar verkligen resestämplarna och sättet du gör ramar med stämplar! Inget för mina tackkort kanske (lite för mycket jobb när man ska göra så många) men kul idé att komma ihåg.

Vi ses!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).