söndag 15 maj 2011

Bokuppslag - vintage

Nu hoppas jag på att kunna bjuda på god läsning...

He he he....

...

Härliga Jennie lärde mig att gör ett fint bokuppslag på en kurs i onsdags. Vi båda blev ju helt lyriska när vi såg Milos underbara bok-namnbricka på mässan förra helgen.

  • metalldekorationer
  • spetsar
  • halvpärlor
  • textpapper
  • distressprodukter
  • rosor


Kan det bli bättre???





...

Här är en något större (namnbricka)... ha ha ha... Man får ju vara en elefant för att den inte skall ta över helt och hållet .. he he...


Om man vill, kan man ju fortsätta att dekorera denna hemmavid... Jag tänker mest på lite embossing i hörnen... kanske med guld eller någon brunaktig färg...


En pin håller nere båda tagsen - nedstucken i boken - bara si så där...


Det är väl klart att mottagaren skall ha en monogramdekoration...


Snacka om att vi smutsade ned kanterna med Timpans distressdynor... Walnut stain använde vi nog mest, tror jag...


6 kommentarer:

Frideborg sa...

Vad duktig du är!
Snygga detaljer.
Kram Marina

Marita Johansson sa...

Wow såååå snygg

Sandra sa...

Wow!! Hur snyggt som helst!!!

Indika sa...

Så snyggt, helt min stil....
Gillar din blogg jätte mycket.

Snabbscrapparen sa...

Kanon fint och super många härliga detaljer!

Susy sa...

Ursnyggt!

KRAM SUSY

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).