onsdag 25 maj 2011

Ett snabbt grattiskort till Soile

Här är ett snabbkort. Jag följde utmaningen att göra ett svartvitt kort + plus en färg till - som skulle bli färdigt på 30 minuter.



Jag stämplade upp notbakgrunden, grattisstämpeln från Inkido och limmade fast en massa röda rosor (Scrap & Hobby). Det var det hela.
Jag behövde inte ens 30 minuter på mig :-).

Eftersom jag har några födelsedagar att ta mig igenom nu, kanske jag ändrar mittenstämpeln till något grattisaktigt, även om jag tycker att stämpeln är rätt så FIERCE!!! LIVE OUT LOUD! Lev full ut! Näe, det får nog bli som det är ...

Stämpeln kommer från ett clear stamp-set från Kaiser (All about me) - med massor av sköna uttryck. Själv kunde jag bara inte motstå både detta och ett annat Kaiser-clear-stamp-set, helt enkelt för att det är snygga, starka stämplar!

ALL ABOUT ME - KAISER SCRAPBOOK - CLEAR STAMPS  - all about me stampla

Här får du en närbild på stämpeln jag använt mig utav:


Så grattis på födelsedagen, kära Soile! En barndomskamrat från Gårdsten-tiden i Angered!

Och kom ihåg att LEVA FULLT UT! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint kort! En sån notstämpel måste jag skaffa, jag älskar ju notpapper... :-) Är du från Gårdsten? Min man är uppvuxen i Lövgärdet och nu bor vi i Rannebergen. :-)

Kram Birgit

Anonym sa...

Hej Sari!
Trevligt kort! Stort plus att det inte tar så lång tid att göra. Bra när man skall tillverka till flera, eller om man kommer på i sista stund att man skall ha med ett kort.
Ha´det bra
Ingela

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).