fredag 6 maj 2011

All that JAZZ - Creepin Sasha TGF

Fräcka stämplar gör mig glad. The Greeting Farm har ju verkligen lyckats i sitt jätteset med stämplar, tycker jag. En bra blandning av sött och tufft, och både killar och tjejer, förutom fina uttrycksstämplar. Den här tjejen heter Sasha, och du hittar den här.




I mitt tycke är detta en glad tag. Och ser du vad jag satt högst upp till vänster? En liten krympis av en annan TGF-stämpel. Nu ser du verkligen hur mycket det skiljer storlekarna åt :-).
Det är buttre Wednesday som också finns hos Scrap & Hobby.



Här ser du lite grand av nederdelen av tagen, och jag fick fin användning för biljettpapperena från Graphic 45 - Curtain Call som finns som 8*8-tums eller 12*12-tums pappers-set, med två ark av vardera dubbelsidig design.



Så jazza på nu, gott folk!

3 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).