måndag 5 december 2011

ETT VILDA STAMPS-JULKORT

Jag ville testa att använda gasväv på ett alster. Jag ville också jobba med kraft-papper, och det gjorde jag sannerligen på detta kort :-), både på huvudstämpeln och under wellpappen :-).


Jag har använt mig av kollagestämpeln med tomte och gran och text i bakgrunden. Jag har också stämplat uttrycket julhälsningar på ett separat papper för att öka känslan för jul :-).


En stor härlig ros, några rosenknoppar, en utstansad snöflinga och några Martha Stewart-branch-kvistar pryder kortet. Och så givetvis gasväven. Visst är det fräckt när det sticker ut lite här och där...???

2 kommentarer:

Susanne sa...

Detta är riktigt läckert... gillar allt du dekorerat med, superfint!!!! Ha en fin dag!
Kramizar Susanne

Chris_P sa...

Ursnyggt!!!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).