söndag 3 februari 2013

FISKARS FUSE CREATIVITY SYSTEM

Det här var ju lite käckt... En stansmaskin som kan antingen stansa former eller stämpla dem samtidigt som den stansar ut (letterpress-funktion)... Jag provade vid ngt tillfällen Quickutz (Epic 6) letterpress-maskin, men det var bra bökigt med kletig färg och svaga letterpress-former som fick mig att avstå. Idén tyckte jag dock om från början...

Fiskars verkar ha tänkt till - då de har gjort den för 12x12 tum-breda stansmallar - samtidgt som den går att fälla ihop. Därtill kan man förvara lite saker under locket. Det tycker jag är en riktigt bra idé!

Nu vet jag inget om priser eller om det går att kombinera detta med andra stansmallar, men jag tänkte ändå visa detta för er :-).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).