torsdag 5 april 2012

HÄXA TILL PÅSK

I skolan är det prat om påsk, våren och t ex häxor... Barnen skulle rita var sin häxa på en kvast och även jag fick tillfälle att bli påmind om hur dålig jag är på att teckna... Jösses, så jag önskade att jag varit flitigare på att öva... Jag skulle hemskt gärna kunna det bättre. Men det är klart... Som pysslare, behöver man inte vara duktig på att rita, då det oftast finns stämplar... Och genast kom jag att tänka på mina härliga häx-stämplar :-).
Som halloweentokig person som i flera år samlat på sig halloweenstämplar, finns det ju en och annan härlig stämpel i samlingen...

Och nu på morgonen är jag helt besatt av tanken att hitta en underbar häxa som stämpel. Den finns som en färgläggningsbild på nätet... Tydligen finns den också som en stämpel - 3*2 tum stor.... inte så himla stor alltså...
Följ den här länken för att få en färgläggningsbild...

 

3 kommentarer:

Susanne sa...

Det var mig en riktigt läcker häxa.... Önskar dig en härligt glad påsk... Kramizar Susanne

Susanne sa...

Har letat som en galning efter denna häxa utan resultat...var kan jag hitta henne?

Susanne sa...

Har letat som en galning efter denna häxa utan resultat...var kan jag hitta henne?

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar :-).
Thanx 4 leaving a comment :-).